Informacje ogólne

Zmień konferencję:

Interdyscyplinarna konferencja naukowa AMPLIO II

Termin konferencji

Konferencja odbędzie się 26 lutego 2022. Swoje postery, prezentacje i inne materiały należy dostarczyć do dnia 23 lutego 2022.

Tematyka

Większość naszych konferencji ma charakter interdyscyplinarny. Tak skonstruowane konferencje pozwalają na wymianę poglądów i doświadczeń pomiędzy naukowcami i prelegentami. Ponadto pozwala to na poszerzenie swoich umiejętności prezentacyjnych i dorobku naukowego w szczególności przez młodych naukowców. Z tego względu zapraszamy do wzięcia udziału studentów szkół wyższych i szkół doktoranckich. Ponadto w poszczególnych konferencjach mogą wziąć udział mogą uczniowie szkół średnich oraz techników.
Tematyka naszych konferencja jest szeroka i obejmuje takie dziedziny jak szeroko rozumiane: Mówcami naszych konferencji mogą być również pracownicy naukowi i oświatowi, przedstawiciele firm oraz zaproszeni prelegenci.

Wystąpienia

Czas na prezentację: 10 minut
Uczestnik musi wykorzystać prezentację, którą wykonuje w naszej audiowizualnej platformie konferencyjnej. Podczas prezentacji można zadawać pytania tekstowe. Czas przeznaczony na pytania i dyskusję jest nieograniczony. Prezenter zobowiązany jest do odpowiedzi na przynajmniej kilka zadanych mu pytań w panelu dyskusyjnym.

Abstrakty

Czas na dostarczenie do 23 lutego 2022.
Powinien zawierać imię i nazwisko autora, tytuł pracy, a samo streszczenie powinno mieć minimum 200 wyrazów, ale nie więcej niż 1 strona A4.

Postery

Postery w rozmiarze do 50MB powinny być wgrane do dnia 23 lutego 2022.

Płatności

Zachęcamy do skorzystania z naszego kalkulatora aby obliczyć ceny udziały w konferencji z uwzględniem rabatów.

Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres biuro@cekona.pl w terminie do 24 h od ich uiszczenia.
Faktury wystawiane są po konferencji i wysyłane wraz z materiałami pokonferencyjnymi na podany adres korespondencyjny.

Platforma konferencyjna

Korzystamy z naszej własnej platformy konferencyjnej.
Umożliwiamy Ci w ten sposób przygotowanie własnej, autorskiej prezentacji i posteru, dokonania wpisu do monografii, a także do księgi abstraktów.
Wymagania techniczne:
Uczestnikom rekomendujemy korzystanie z komputera lub tabletu, a także przeglądarki Mozilla Firefox.
Kamera nie jest wymagana. Wymagany jest sprawny mikrofon/słuchawki z mikrofonem lub mikrofon wbudowany w laptopa do nagrywania audio przy tworzeniu prezentacji.

Umożliwiamy podjęcie dyskusji w formie czatu podczas trwania prezentacji.
W razie wątpliwości oferujemy pomoc techniczną w konfiguracji platformy.
Zapisz się do newslettera


Nie dostaniesz od nas żadnego SPAMu!
Dziękujemy za zapisanie się do naszego newslettera!
Informacja
Ustawienia konta Moje konferencje Moje pliki Wyloguj
Zarejestruj się
Masz juz konto?
Zaloguj się
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?
Resetuj hasło
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Zresetuj hasło
Wróć do logowania
Jesteśmy na FB