Konferencja odbędzie się 20 sierpnia 2021. Swoje postery, prezentacje i inne materiały należy dostarczyć do dnia 17 sierpnia 2021.
Tematyka
Większość naszych konferencji ma charakter interdyscyplinarny. Tak skonstruowane konferencje pozwalają na wymianę poglądów i doświadczeń pomiędzy naukowcami i prelegentami.
Ponadto pozwala to na poszerzenie swoich umiejętności prezentacyjnych i dorobku naukowego w szczególności przez młodych naukowców.
Z tego względu zapraszamy do wzięcia udziału studentów szkół wyższych i szkół doktoranckich.
Ponadto w poszczególnych konferencjach mogą wziąć udział mogą uczniowie szkół średnich oraz techników.
Tematyka naszych konferencja jest szeroka i obejmuje takie dziedziny jak szeroko rozumiane:
nauki medyczne i nauki o zdrowiu
nauki ścisłe, rolnicze i przyrodnicze
nauki humanistyczne i spoleczne
nauki inżynieryjno-techniczne
Mówcami naszych konferencji mogą być również pracownicy naukowi i oświatowi, przedstawiciele firm oraz zaproszeni prelegenci.
Wystąpienia
Czas na prezentację: 10 minut
Uczestnik musi wykorzystać prezentację, którą wykonuje w naszej audiowizualnej platformie konferencyjnej.
Podczas prezentacji można zadawać pytania tekstowe. Czas przeznaczony na pytania i dyskusję jest nieograniczony. Prezenter zobowiązany jest do odpowiedzi na przynajmniej kilka zadanych mu pytań w panelu dyskusyjnym.
Abstrakty
Czas na dostarczenie do 17 sierpnia 2021.
Powinien zawierać imię i nazwisko autora, tytuł pracy, a samo streszczenie powinno mieć minimum 200 wyrazów, ale nie więcej niż 1 strona A4.
Postery
Postery w rozmiarze do 50MB powinny być wgrane do dnia 17 sierpnia 2021.
Płatności
Zachęcamy do skorzystania z naszego kalkulatora aby obliczyć ceny udziały w konferencji z uwzględniem rabatów.
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres biuro@cekona.pl w terminie do 24 h od ich uiszczenia.
Faktury wystawiane są po konferencji i wysyłane wraz z materiałami pokonferencyjnymi na podany adres korespondencyjny.
Platforma konferencyjna
Korzystamy z naszej własnej platformy konferencyjnej.
Umożliwiamy Ci w ten sposób przygotowanie własnej, autorskiej prezentacji i posteru, dokonania wpisu do monografii, a także do księgi abstraktów.
Wymagania techniczne:
Uczestnikom rekomendujemy korzystanie z komputera lub tabletu, a także przeglądarki Mozilla Firefox.
Kamera nie jest wymagana. Wymagany jest sprawny mikrofon/słuchawki z mikrofonem lub mikrofon wbudowany w laptopa do nagrywania audio przy tworzeniu prezentacji.
Umożliwiamy podjęcie dyskusji w formie czatu podczas trwania prezentacji.
W razie wątpliwości oferujemy pomoc techniczną w konfiguracji platformy.
Zapisz się do newslettera
Dziękujemy za zapisanie się do naszego newslettera!